zondag 17 januari 2010

Brrhh afzien met contrasten



Zo zit je zaterdagochtend bij 20 graden celcius in San Augustin buiten te ontbijten en zo sta je 8 uur later bij -2 graden celcius ter hoogte van Nijmegen uit te leggen aan een politieagent in een onopvallende auto waarom je zo hard reed. Gelukkig niet mijn roze kaartje in te leveren maar wel een behoorlijke financiële aderlating. Laten we maar zeggen: eigen schuld, dikke bult .




Wel een heerlijke trainingsweek gehad. Goed getraind, conditioneel alles op orde. Normaal gesproken heb ik in dergelijke trainingsweken een aantal slechte dagen (lage pols, geen macht meer) Nu kon ik alleen op de laatste dag de mannen van Liquigas en Colnago-CSF Inox niet bijhouden. Trap je met ruim 300 watt en 87 omwentelingen omhoog rijden zij met 60 omwentellingen en met heel wat watt meer langs je heen..... (Gelukkig heb ik ze maar één keer gezien).
Zwemmen in het knusse buitenbad was relaxed. Mijn badgenoten bestonden deze week uit wat nederlandse zwemmasters, Spaanse triathleten, kleine Spaanse dames met een mega knoflooklucht en de Oostenrijkse triathlonprof Markus Ressler.

Het lopen vond 's morgens vroeg op het strand plaats, rond deze tijd (07.30 uur)alleen maar joggers en golfers (beachgolfers wat met name door Chinese dames beoefend werd. Ik bedoel dan niet de wavesurfers).

Voorlopig weer een tweetal maandjes in de koude trainen want 18 maart zitten we voor de trainingstage met Tri-Experience.net weer op Gran Canaria.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten