woensdag 27 mei 2009

Geen EK

Mijn moeder is zoals elke moeder altijd trots op hetgeen haar kinderen presteren.
Zo ook mijn moeder, vroeger zelf een fanatieke handbalster en als zwemtrainster van DWL (Hummelo en Keppel) de vrouw die me het zwemmen aangeleerd heeft. Nu een vrouw met wat kleine gebreken maar altijd klaar staand voor ons en anderen. De ideale oppas voor de doggies als we weer naar een buitenlandse trip gaan. Voor de EK Sardinie stond alles in Hummelo al weer in gereedheid om de honden te verwennen.
Echter de situatie liep compleet anders. Afgelopen zondag werd ze in kritieke situatie opgenomen in het ziekenhuis. De laatste dagen wordt ze in slaap gehouden en middels beademing en nierdialyse getracht om haar lichaam weer te activeren. We wachten af en sjezen op en neer naar het ziekenhuis. Met wat triathlon's in de omgeving reageer ik me de aankomende tijd af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten