maandag 28 september 2009

Herfststand

Met deze mooie nazomer dagen is het moeilijk om het lichaam in de herfststand te houden. Zeker omdat nu vanwege de nareactie van de valpartij op Ameland mijn tussenwervelschijf aan het drukken is op een zenuw. Ik ben onder behandeling bij Orthomanueel therapeut Dr. Kluivers in Enschede. Ik mag, nee beter gezegd ik moet sporten. Kijk dat is niet tegen dovemansoren gezegd. Zeker omdat er in 2010 een aantal belangrijke wedstrijden op het programma staan (EK OD, EK Crosstraithlon, EK Xterra en WK Xterra) Dus het wordt een lang seizoen waarbij ik nu de basis al voor ga leggen. De intensiteit is wisselend, zo af en toe bij het zwemmen en met het mountainbiken een lactaatprikkel geven. Het lopen gaat op een rustig tempo. Daarnaast lekker klungelen, eten, drinken en kijken naar het materiaal 2010.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten