woensdag 31 oktober 2007

Rien Mulder Sport als nieuwe sponsor

Toen ik in 1989 in de gemeente Oldebroek kwam te wonen kreeg ik mijn eerste New Line trainingspak van Rien Mulder uit Hattem. Dit pak heeft me vele loopkilometers ondersteunt. Het grappige is dat ik dit pak nog steeds heb en het zeker bij baggerweer nog gebruik. Vervelend als een bedrijf een pak maakt dat niet slijt ;-)

Bij mijn zoektocht naar goede compressiekousen kwam ik afgelopen zomer weer terecht bij Rien Mulder. De zaak is in de loop van de tientallen jaren uitgegroeid tot een grote zaak waarin naast het New Line vele andere topmerken zoals Booster (compressiekousen), Sailfish (wetsuits), Yankz (snelsluiters) geïmporteerd worden.
De contacten waren hartelijk en warm. Zo hartelijk dat ik in augustus met het supersoepele en snelle Sailfish wetsuit kon zwemmen. Daarnaast liep ik al met volle tevredenheid met de Booster compressiekousen.
Vorige week zijn we voor het nieuwe seizoen een sponsoring overeengekomen. Naast Sailfish wetsuit en triathlonsuit,Booster compressiekousen zal ik ook met New Line loopkleding en aanverwante artikelen gaan sporten.
Deze sponsoring van Rien Mulder Sport maakt het voor mij mogelijk om me met perfecte materialen te kunnen trainen en de wedstrijden af te werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten